» Husaren HK

 
 
idag har det vart en perfekt söndag!
Handboll hela dagen! det blev en förlust mot lidköping men en derbyvinst mot hf ocksåå, så det känns najs juu! två vinster av tre seriematcher än sålänge! vad ska man säga? husaren HK 
nää, men gissa tre gånger hur mycket jag gillar handboll och hur glad jag är att serien är igång? fråga dom som känner mig!! ;) 
ikväll har jag och elin vart riktiga huskärringar, vi har TVÄTTAT, vi har STÄDAT, vi har MÖBLERAT OM I RUMMET (!?) OCH vi har bytt örngott och bös på kuddarna, och gissa vad det är på? BRATZ <333  haha så jävla gos! 
men seriöst, vi har inte städat på hur länge som helst, och nu allt detta? konstigt. 
nu sitter jag i min gosiga one piece och dricker oboy, gooooz. gillar höst! 
natti 
 


Elko
02 September, 2012 - 22:12 / BLOGG: http://www.sparkdrakt.se/storlekar

Nice.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback