» jag lever. bara så ni vet!

happhapp, inte alltför bra uppdatering här inte! 
har knäppt en hel del bilder med min kära iphöne dom senaste dagarna, så satte ihop ett collage, vill ju dela med mig av mitt fabulösa liv till er <3 haha, nä, men det är la sköj med lite bilder! 
1. min kärlek till matteboken <3 2.gosig kväll hos isabrull, kanelbullar, snack och te, fint de! 3&4. jaa. tråkig eftermiddag bara :') 5.olivia blomgren har fixat gelénaglar!!! äntligen, har velat ha det ett tag nu. hehe. 6.gosig egopic sen imorses. inte så gosig förresten, älskar bara att säga gos 7.linnet och jag tog svängarna förbi ica i väntan på bussen 8.oj, där kom den bilden igen. Ännu en gång. min kärlek till matteboken <3 9.jag och buzzeeen! 10.världens bästa, gosigaste, stördaste, galnaste handbollslag. ååååh vilken grymt bra helt det var även om spelet inte blev som tänkt. haha! 11. vårat första zumbapass, ojojoj, skulle inte vilja se hur jag såg ut när jag dansa, jävlar vad svårt det var, haha! 12,13,14,15,16. fotbollsavslutning - bowling och käk på oleary's med grymma brudar!
 

nu vetni ska jag plugga egentligen, men seriöst. jag. orkar. inte. läsa. en. enda. sida. till. i. min. bok!!!!
värsta 1800- talsboken typ, ska vara utläst imorn, har 181 sidor kvar av 289. blö. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback