» buuu

Hade ställt upp kameran och fotat lite som jag kanske skulle ha till nån ny design eller så eftersom jag är sjukt jävla trött på min, haha.
men när jag stoppar in minneskortet i datan är ju bildjävlarna borta, fyfan. och nu är det mörkt ute snart och då blir det inga vidare bra bilder, så har inget annat att göra än att plugga som jag verkligen måste göra. känner såhär just nu:

annars har helgen vart kanonbra! ska slänga upp ett inlägg med lite bilder och bös sen!

snodde den här listan på linnes blogg (hahaha förresten!!! kolla hennes video linnea testar när hon äter kanel, dog av skratt! http://nattstad.se/linneajohansson), tänkte att jag kan la köra en sån jag och!
dag 1. en bild på dig själv och 10 sanningar
dag 2. om staden du bor i
dag 3. dina kompisar
dag 4. i min väska finns...
dag 5. favoritställe
dag 6. hur ser din framtid ut
dag 7. en tvserie du älskar
dag 8. din profilbild på facebook
dag 9. din mobil
dag 10. ditt rum hur det ser ut just nu
dag 11. en person du aldrig glömmer
dag 12. en person du saknar
dag 13. det du brukar göra på dagarna
dag 14. en bild du aldrig har publicerat
dag 15. en kändis du vill träffa
dag 16. något som får dig gråta
dag 17. vad tycker du om din klass
dag 18. en maträtt du skulle kunna äta livet ut
dag 19. din favoritaffär
dag 20. ditt smink
dag 21. din garderob
dag 22. din favoritmat
dag 23. dethär gillar jag
dag 24. dethär gillar jag inte
dag 25. mitt favoritklädesplagg
dag 26. dethär samlar jag på
dag 27. det pinsammaste du har gjort
dag 29. denhär dagen
dag 30. dethär året


nyfiken på skor!
14 Oktober, 2012 - 17:57

jag undrar vart du har köpt dina gröna höstskor som finns på bild lite längre ner i dina äldre inlägg.
så vart har du köpt dem??
tacksam för svar här som en kommentar tillbaka :)

Anonym
14 Oktober, 2012 - 17:57 / BLOGG: http://oliviafrida.blogg.se

Sv: Hej, ursäkta att jag inte svarat tidigare!
Det är palladium och jag Köpte dom på junkyards hemsida! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback