» 10 sanningar

dag 1. en bild på dig själv och 10 sanningar
 
1. Jag missbrukar ordet gos. säger det till allt. verkligen allt!
2. beroende av oboy och frukostknäckemackor!!!
3. tycker det är förjävla gos och fika med vänner, så det gör jag ganska mycket, hehe ;)
4. Men tur är att jag ääääälskar att träna och att gå niu o träna 3 extra pass i veckan är inga problem! låter töntigt hur mycket jag skriver att jag gillar det. men seriöst, har spelat handboll i 10 år och verkligen älskar det! 
5. Har slutat fotboll som jag också spelat i 10 år för att jag inte får spela längre med mina benhinnor
6. är jävligt klantig. hahaha. dör vad jag gjorde bort mig på rese här om dagen!
7. jag är så käääär i min gustaf. hihi
8. rädd för vita gamla volvobilar. påminner om pedofiler. haha!
9. är så sjukt dålig på att spara pengar & hålla rent på mitt rum. Jag och elin har alltid vart olika med sånt, hon slösa och hade det stökigt och jag spara och hade det fint, nu har det blivit nån tvärtom grejs, så ja.haha. ho tjötar som en jävla morsa på mig hos pappa!!! haha, vi delar rum där! ;) 
10. jag är väldigt sällskapssjuk och klarar inte av att vara själv länge eftersom jag och elin nästan sitter ihop jämt. verkligen jämt. haha! hon är ju min syster men också en av mina allra bästa vänner och henne jag ringer när jag väl går själv ute ;) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback