» här är jag




hehe, jag lever så att alla vet! ;)
nej, men jag har inte lagt upp något inlägg på ett litet tag, men man orkar ju inte nu när det är maj!
läs maj!! :D
helt sjukt, det är ju snart sommar!
även fast det snöa igår, höhö, men det är ju borta nu så det är ju lungt ;)

denna veckan är det prao,
jag praoar på apoteket,
vilket inte är så överdrivet kul,
men det är ju bara en vecka, i nian sen ska jag välja något myyycket bättre! ;)

har vart och handlat konfa & skolavslutningskläder efter skolan,
nu är allt fixat, göttmos! :)

hörs!


Anonym
04 Maj, 2011 - 20:19 / BLOGG: http://eeelinolssonn.blogg.se/

härlig blogg, hur mår du :)?

Anonym
12 Maj, 2011 - 20:19

Shit va snygg du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback