» filmtime!





4 (hm..snygga) bilder från tidigare idag när jag och elin var kungar i köket!
på sista bilden håller jag en falukorv ;)
vi skulle precis laga mat då, haha!

vad har hänt hos mig idag då?
jo. absolut ingenting!
eller jag har gjort lite småsaker här hemma, typ som att baka chokladbollar som är uppätna nu också har jag fotat lite. men det blev inget vidare resultat ;) 
så jag har bara vart hemma och tagit det lungt, eller ingen var hemma så det var det enda som gick att välja på.
men sen kom elin och isabell hem och rädda min kväll!
vi har vart i hallen och kikat på när b-laget värmde upp till match, fast vi orkade aldrig kika matchen, så vi gick hem till isabell istället och kika film. denna kväll fick det bli Nowhere boy som var ganska bra iaf :)
nu ska jag kika ännu mer film, haha! :D

nattinatti!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback