» kvällshumor


bloggen står och dammar lite märker jag. hmm, jag är kass ;)

helgen har vart helt kanon!
lucia, matteprov och fyspass med ifk killarna stog på to-do listan i fredags, riktigt gött att det är avklarat, och fyspasset var riktigt kul! ;)
i lördags dömde jag en massa matcher och blev 300 kr rikare, kollade på country match och sen sov isabell hos oss. Det blev en tjockiskväll med massa chips och oth, brabra!
idag gick vi upp alldeles för tidigt för att kika handboll och sedan så checka vi in badet med laget, först simma vi några längder och sedan gick vi in till äventyrsbadet och fjanta oss lite ;)
kvällen har gått åt till att plugga häcken av mig. 3 prov på 8 dagar, hur lyckas dom klämma in det? jaja :)
imörn äre pepparkaksbak med tjejerna, grymt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback