» american



haha, har jag nämnt att jag gillar amerikanska flaggan?

kvällen spenderades i berg med goa tjejer hos kajsa, vi skulle vara utklädda, och gissa vem jag blev?
en amerikansk teletubbie, waaaha, kan det bli bättre? ;)
Vi firade iallafall kajsas födelsedag, kollade skräckfilm som inte alls var läskig, käkade en massa och bara snacka, det var trevligttrevligt! :)

i veckan har det hänt möe, som handbollsuttagning till NIU, var vääääääääldigt nervös, men det gick bra ändå! :)
annars har det vart mördarvecka med massa prov och läxor. lämnade in två inlämningar igår och idag och gjorde även två prov igår och idag, ganska gött att ha det gjort, nu är det bara ett prov kvar och en utvärdering av mitt fina syslöjdsarbete, sen tar jag jullov. tack!

en annan sak också!
måste bara länka nora, kajsa, felicia, elin och julias blogg!
klicka HÄR, bara för att dom är så gulliga och jag blev veckans blogg hos dom! ;)


kajsa
17 December, 2011 - 23:24 / BLOGG: http://vissakallarossnormala.bloggplatsen.se

tack för att du länkade oss! jättefin blogg verkligen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback