» Utkast: Dec. 30, 2010

2010

JANUARI:

hallby den 3-5 januari, bäst med världens bästa tjejer!

i januari så flytta jag för fösta gången, eller för första gången från vårt lilla radhus, annars har jag ju flyttat med pappa :)
då flytta vi med mamma in till stan :)

februari:

i februari så spela vi igelkottencup i fotbollen,
skitskojj!

Mars:


jag och elin ett år äldre 6 mars!
samma dag BUA cup, hur bra är det inte att man spelar handbollscup på sin födelsedag?
det var bäst!
+ att jag och elin fick ett objektiv och en kameraväska av pappa till kameran och en extern blixt av mamma och erik. Det är också bäst!


19-21, danmark med världens bästa handbollslag!
haha, faxe kondi är gott ;)

april:

samuel döptes i april


cabaré den 26, vilket glädjerus! så himla kul!
haha, jag där med vitt hår ;)


vemdalen en vecka med kusiner, moster, min familj och alla,
fick magsjuka, men lite skidor fick vi åka iaf ;)
haha! :D

maj:

elize fyllde 2 år den 12 maj :)

juni:

skolavslutning!


jag, elin, elin och amanda gjorde en finfin kladdkaka och cyklade till runeplanen, satte oss och hade picknick. Det var en av sommarens bästa dagar!


vi åkte till skara sommarland några gånger :D


midsommar, lilla kusin elliot!

juli:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback